Pages

Wednesday, October 3, 2018

BBM3410/18 : KELAS ATAS TALIAN


Assalamualaikum...

Apa khabarmu disana??

Moga-moga para pembaca semua dalam keadaan sihat sejahtera hendaknya ya...


Pada minggu ke-4, kelas yang seharusnya diadakan mengikut jadual terpaksa dibatalkan atas beberapa sebab yang tertentu. Namun, ia tidak sekali mematahkan semangat para pelajar yang menginginkan proses P&P itu tetap dijalankan seperti biasa. Berdasarkan alasan tersebut, kami diberikan tugasan atas talian. 

Dalam proses P&P atas talian tersebut, para pelajar kehendaki dua soalan yang diberikan berdasarkan media sosial atau media teknologi yang terdapat dalam buku BOOM. Antara tugasan yang perlu diselesaikan adalah seperti berikut.



1. Berikan persepsi anda tentang jenis jenis media sosial/media teknologi yang terdapt dalam bab buku BOOM ( minima 100 patah perkataan, miksima 150 patah perkataan)





2. Pilih salah satu media sosila/media teknologi (bab 1) dan bincangkan (minima 100 patah perkataan, miksima 150 patah perkataan) bagaimana anda menggunakan teknologi tersebut.





Dalam penghasilan tugasan tersebut, para pelajar diberikan garis panduan yang perlu dituruti.  Kelas atas talian ini hanya wujud dalam jangka masa satu jam sahaja iaitu dari jam 2 hingga 3 petang. 

No comments:

Post a Comment