Pages

Sunday, November 18, 2018

BBM3410/18 : Profku masuk tv...


Ada tak student yang masam muka bila kelas batal?? Mesti takda kan?? betoi dak?? Ni aku nak habaq kat hampa semua yang baca blog ni... Macam biasa la... Bila dah cuti midsem tu... Rasa berat ja hati nak tinggai kampung... Yala... Kampung dengan tempat belajaq aku bukannya dekat... Mau tak mau 6 jam jugak la naik bas... Bila tengah rileks-rileks cuti tu... Tiba-tiba... aku bukak wasapp tengok ada kerja online... Hampa nak tau dak kerja pa??

kerja dia... Bangun pagi-pagi... Kena ngadap tv al- Hijrah... hahahahha... Tapi yang tu ok lagi... Yang tak berapa nak ok bila hang dah beli tiket... tapi... prof hang bagi cuti extra... bertabah lahh..hahahha
tapi hampa ingat prof bagi cuti saja?? wahh.. senang buat duit..hahha...
 sekali ada kerja online... Tangkap gambaq prof dalam tv... lepas tu... viral dalam ig...hahahha...tak pasal-paal meraba aku cari tv kat kolej... Nasib la siaran tu ada kat youtube... kalau tak... jahanam la aku hari tu..hahhaha
Ni aku payung sikit gambaq prof aku masuk tv...hhahhaha




No comments:

Post a Comment