Pages

Sunday, November 18, 2018

BBM3410/18: BOLEH DAH BUAT MODUL TEKS LEPAS INI

Sepanjang aku praktikal dekat PPD Baling Kedah  selalu dapat tugas jaga kaunter, semak kertas, ikut

pegawai keluar, paling logik duduk saja. Nak kata bosan, tak sangat kot, sebab orang PPD Baling

semua peramah belaka. Akhirnya aku dan kawan-kawan aku yang sama praktikal latihan industri

diberikan satu tugasan yang penting iaitu membuat Modul Gilap Prestasi 2018 Bahasa Melayu UPSR

Pegawai dah bagi kepercayaan takkan nak buat sambil lewa kan. Maka disinilah aku menunjukkan

kepakaran aku dalam bidang Linguistik Bahasa Melayu. Setelah sebulan mengilap prestasi, akhirnya

siap buku tersebut.  Meh aku belanja gambar dekat hampa semua, sepanjang proses itu berjalan.

Hihi. terima kasih sebab sudi baca blog aku ya hampa semua.







No comments:

Post a Comment